Pagina's

zondag 18 december 2011

Kerststemming

Deze week heb ik eerst de tijd genomen om het huis in kerstsfeer te brengen, en wat is het fijn om als je s'avonds thuiskomt de verlichting van de kerstboom aan te doen. Gordijnen dicht en kaarsen aan, ik kan dan echt genieten van mijn huis.
Tussendoor ook nog het miniquiltje afgemaakt waarvan we het pakketje van de Sint hadden gekregen , en ook dat heeft een plekje gekregen in mijn kersthuis.
De kerstmannen staan weer op hun plek in de vensterbank




En ook de kerstkaarten houder is al aardig gevuld met de binnen stromende kaarten.
Maar ook de top van de mandjesquilt is klaar, ik ben helemaal blij met de omlijsting, een mooie staalblauwe ondergrond met lieve roze roosjes. Zo is het een heel romantisch quiltje geworden. Vandaag de tussen vulling en de achterkant ertegen en ik kan gaan quilten.
Want een volgende hype dient zich aan, zoals rechtsboven op mijn blog te zien is. Huisjes bouwen, maar net als bij de mandjes zal ik ook hier een kleinere versie van maken. Mijn tijd is beperkt maar het is ook allemaal zo leuk ,en ja resten zat om een grote te maken. Eerst maar de mallen maken en een voorzichtig beginnen.


Deze week zal er in ieder geval weinig van quilten komen, het is druk in de winkel en dan ook nog alle voorbereidingen voor de jaarafsluiting.



7 opmerkingen:

  1. Succes met het door quilten van de mandjes quilt.
    De rand is mooi gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je huis ziet er hartstikke gezellig uit! Ik had vroeger een tijdklok op mijn kerstboom en als ik dan thuis kwam brandde de lichtjes al, dat vond ik echt geweldig!Prachtig zoals je quilts aan de wand hangen! Geniet van deze drukke maar gezellige dagen, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je huis ziet er super gezellig uit.
    je quiltjes zijn ook helemaal leuk!
    Sterkte komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your house looks lovely. Happy Holidays.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er allemaal erg gezellig uit. Kan me voorstellen dat je het heerlijk vind om zo thuis te komen, ik geniet er ook weer elke dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet helemaal wat je bedoelt met die sfeer. Gordijnen dicht, kaarsjes aan etc. Heerlijk. Dan voel je je fijn en gelukkig in je eigen huis.
    Sterkte maar met al je drukke werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit een fijne kerst gewenst!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen