Pagina's

zaterdag 19 mei 2012

AFFO !!!!

Na 10 jaar op het rek is hij eindelijk klaar, ik vind hem leuk geworden allemaal Kaffe Fasset stofjes hier wordt je vrolijk van. En vooral ik want ik kan er weer eentje van mijn lijstje strepen, nu eens kijken wat de volgende gaat worden.


Het was wederom een drukke week en ik moet de vakantie roosters gaan maken, nu al, wat gaat het jaar toch weer snel zo jammer. Deze week ook wat in de tuin gedaan, het zevenblad al weer platgespoten, het is nu helemaal bruin dus dit moet snel worden opgeruimd.


En wat zal hier voor een verassing inzitten, ik kreeg het pakket mee naar huis van de collega's met de boodschap dat ik het dinsdag pas mag uitpakken. Ja ik mag weer een jaartje bijschrijven en daar ben ik zeer dankbaar voor.
Morgen alvast visite dus ook weer een druk dagje maar wel gezellig.


Voor iedereen weer een gezellige week, Ria ;0)

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie quilt is dit geworden en wat leuk een cadeau. Alvast gefeliciteerd en veel plezier en gezelligheid morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prachtige Affo!! Geweldig Ria, wat zal je je voldaan voelen.
    Dus je hebt feestelijke dagen voor de boeg. Heel veel plezier en sterkte met al je bezigheden.
    O ja, waarmee spuit jij je zevenblad dood???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie quilt is het geworden mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ria!
    Je kunt super tevreden zijn!

    Mooie achtergrond ook op dit blog joh!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende affo en wat een vrolijke lapjes heb je gebruikt! En dan dat gave pak, nu ben ook benieuwd waar ze jou mee hebben verrast! Nu alvast een heel fijne verjaardag gewenst en nog heel veel gezonde en creatieve jaren gewenst, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke quilt, ben dus niet de enige die met 'oudjes' bezig is. En bijna jarig ..... ben benieuwd wat er in dat mooie pakje zit!
    Een fijne verjaardag toegewenst en ben benieuwd naar je volgende projekt die afgemaakt gaat worden.
    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je quilt prachtig geworden. Inderdaad hele vrolijke kleuren. Dat pakje ziet er wel heel leuk uit. Alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige AFFO!!!
    mooie kleuren gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dubbelop gefeliciteerd Ria, met je mooie affo (prachtig, in die Kaffe Fassett stoffen) en natuurlijk met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, en ben benieuwd wat er in het pakje zat.

    BeantwoordenVerwijderen