Pagina's

zaterdag 21 juli 2012

Vakantie voorbij en de winnaar van de Give-Away

Vanmiddag de zonnehoed gebruikt om het lootje te trekken, de buurvrouw was zo vriendelijk om de trekking te doen.


Iedereen bedankt voor alle leuke reacties op mijn lappenkast, de inhoud is met veel zorg gespaard in de loop van 22 Quiltjaren. Nu worden er regelmatig lappen uitgehaald en dat is erg leuk hoef je alleen nog maar iets voor de afwerking aan te schaffen,


Maar jullie zijn natuurlijk nieuwsgierig  wie de Give-Away heeft gewonnen.


Rina jij bent de gelukkige, mail snel je adres zodat ik de lapjes kan opsturen. En maak er iets leuks van.


Ik denk al weer na over een nieuwe, dus blijf lezen.
Ja en dan is de vakantie ten einde, jammer dat er zoveel vocht uit de hemel kwam de afgelopen weken. Maar de eerste week heb ik voornamelijk in de buitenlucht kunnen doorbrengen.


Een voordeel is dat mijn opgeruimde kasten en laden mij toelachen. Wat verzameld een mens veel, er is kleding uitgezocht en andere hobby spullen.
Het een en ander op marktlpaats gezet en ook nog wat spullen op de Paginamarkt voor quilten, en er zijn ook al wat lapjes van verkocht.
Maar de naaimachine had geen vakantie, zo ben ik er in geslaagd om een blokkenrol te maken. Er is een internet stofje voor gebruikt dat al heel lang in de kast lag, ik had toen zelfs nog geen computer, niet te filmen gewoon.


Er zijn ook flink wat huisjes gemaakt, ik moet er nog drie en twee voor de hoeken.








Na het Kerstblokje is ook het herfstblokje klaar, inspiratie genoeg deze week, compleet met uil voor het raam en een heks op het dak.
Hopelijk gaat de zon schijnen zodat ik deze week het zomerblokje gemaakt kan worden.








En hier de huisjes die vandaag tot stand zijn gekomen.




Maandag gaan we er weer tegenaan, om dinsdag weer vrij te hebben en de dinsdag bee. Natuurlijk moet ik daarna weer 4 dagen werken en dat de komende 3 weken, weekjes van 39 uur.


Het gaat allemaal wel weer lukken want ik ben toch ook wel goed uitgerust en het ritme heb je altijd weer snel te pakken.


Iedereen weer een fijne week toegewenst.


Groeten van Ria ;0)

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Rina! En jij sterkte maar weer volgende week als je weer moet werken. Je hebt dus bijna alle huisjes gemaakt. Enig zijn ze. Fijne zondag en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je huisjes je hebt hard gewerkt in je vakantie. En natuurlijk werkte volgende week het is altijd weer even wennen na zo heerlijk vrij te zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je hebt eer van je werk Ria, dus dat is ook weer heerlijk. Leuke blokkenrol heb je gemaakt.
    Succes met werken, met dit mooie weer, maar ik beloof je er komen meer mooie dagen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je vakantie weer voorbij is, wat gaat dat toch altijd weer snel. Maar je hebt je volgens mij wel vermaakt, als ik dat zo lees. Dank voor de gezellige giveaway, en Rina gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen