Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

Bee van de Breukelse Bijtjes

Dinsdag was het na 6 weken weer zover'' de Bee'', maar wat een gezellige dag moest worden werd voor mij een teleurstelling, midden in de nacht werd ik geplaagd door hevige pijnen. Ik dacht misschien iets verkeerd gevallen maar eenmaal aangekomen in Breukelen ging mijn toestand achteruit.
Maar Annelies was jarig en dat moest gevierd worden, de koffie ging er bij mij al niet in en wat mijn quilt betreft die ging gewoon weer zo mee haar huis.
Aan de gezellige lunch kon ik ook niet meedoen alleen een beetje soep van Mar.
Ik besloot op een gegeven moment maar naar huis te gaan en mijn bed in te duiken, de dag erna moest ik weer werken.
Op de valreep heb ik nog wat foto's gemaakt om toch te laten zien waar de andere dames mee bezig zijn.
Annelies heeft heel wat hexjes en is weer een nieuwe quilt aan het maken, op het lichte middenblok komt een klein hexje.
Ook is zij een leuke tas aan het maken met dames met leuke hoedjes.

En hiernaast nog meer hoedjes hiervoor doet ze een workshop.
En Janny vorderd aardig met haar Japanse huisjes, ze worden heel erg mooi. Ze gebruikt allemaal Japanse weefstofjes.
Marry is druk in de weer met een scrappy quilt met mooie bloemenstofjes, waaruit rode sterren ontstaan.

Nel en Lenie waren druk met appliceren en het afwerken van een quilt.

Clara is nog steeds niet de oude na haar avontuur in het ziekenhuis, zij was dan ook niet aanwezig.


Eenmaal thuisgekomen ben ik mijn bed ingedoken en heb alleen nog maar water gedronken. De volgende dag was ik niets waard en ben even bij de dokter geweest en die zij gewoon iets tegen de misselijkheid in nemen, was overigens niet mijn eigen dokter. En ben ook om half twaalf naar huis gegaan en weer het bed ingegaan.
De volgende dag brak gewerkt en s'avonds gekookt en weinig gegeten, wat weer een beroerde dag opleverde. Ditmaal was de andere vaste dokter er en constateerde na onderzoek dat het mijn gal zou kunnen zijn dus ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. En ja hoor galstenen maar gelukkig niet ontstoken. Nu moet ik rust houden en niet vet eten. Gelukkig wilde vandaag een collega werken zodat ik nog even rust kon nemen. Maandag zien we wel verder.

Maar er is ook nog een licht puntje hoor, deze week hebben we met 3 leden van de bee ingeschreven voor een workshop van Sue Daley bij het Quilterspalet, ik hoop wel dat alles dan weer wat rustig is.

Voor iedereen weer een fijne week gewenst. groeten van Ria ;0)





10 opmerkingen:

  1. Ach Ria, toen ik het las dacht ik meteen aan galblaasklachten. Ik heb inmiddels geen galblaas meer en het kwam me zeer bekend voor.
    Veel sterkte en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte. Jammer van de bee maar je hebt toch nog mooie werkstukken laten zien. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan de foto's te zien is het altijd gezellig op jullie Bee!
    Jammer dat je naar huis moest Ria, ik hoop toch dat je gauw weer de oude bent, zodat je er weer bij kunt zijn!

    Heel veel beterschap,
    groetjes van Betsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee Ria, klinkt niet echt lekker! Sterkte en hou je een beetje rustig he? Jammer dat je de bee hebt gemist, wat voor cursus van Sue gaan jullje doen?
    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte en ik hoop dat je snel opknapt! Leuke dingen op de bee en wordt maar gauw beter want die workshop wil je vast niet missen, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een narigheid, ik hoop dat het snel beter met je gaat en je de workshop gewoon kunt doen. Ze zijn met mooie quilts bezig op de bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè wat vervelend Ria. Dat kan behoorlijke pijn geven. Ik hoop dat je toch snel opkrabbelt.
    Wat zijn die hoedjes leuk!! En je hebt weer een heerlijk vooruitzicht, die workshop. Leuk!! Sterkte hoor en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige werkstukken !
    Ria, ik hoop dat het overgaat, anders snel eruit met die galstenen. Ik heb ze ook gehad, het was een zeer pijnlijke bedoeling. Sterkte.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wat balen dat het galstenen blijken te zijn. Geen idee wat die precies voor klachten opleveren, maar het lijkt mij niet fijn. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen