zaterdag 5 januari 2013

GELUKKIG NIEUWJAAR

Voor iedereen de beste wensen veel liefde, geluk en gezondheid.

Zo staan we weer aan het begin van een nieuw jaar, ik ben blij dat 2012 achter ons ligt, er waren vele tegenslagen op het werk maar privé was het een prima jaar met veel quilten.
De afgelopen week stond in het teken van de balans en dat was best spannend, dat kwam door de laatste computercrash waardoor we alles weer moesten tellen en op orde zien te krijgen. En met de inzet van alle collega's is dat gelukt en daar kwamen we 2 januari achter toen we klaar waren met tellen.

   Van Quilten is deze week niet veel gekomen behalve het mini quiltje , dat is bijna klaar.
En zoals je ziet zit er weer een rand om de gilde quilt, de blauwe bies heb ik vervangen, hij was veel te donker. Morgen de laatste rand en dan is deze ook quiltklaar.

Dinsdag gaan we weer lekker genieten met de Breukelse Bijtjes, we hebben veel bij te praten en een verjaardag te vieren.

Ik sluit af met een plaatje die ik deze week met de mail kreeg, het geeft een beetje het gevoel van nu neer.
Iedereen weer een fijne week toegewenst van Ria ;0))   

9 opmerkingen:

  1. I so enjoyed your blog! Look forward to seeing more! Very talented!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jouw ook de beste wensen voor het nieuwe jaar . Je quilt wordt erg mooi. Veel plezier op de bee van de week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gelukkig 2013 toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel fijn jaar toegewenst, ook ik ben blij dat 2012 over is en dat we weer een leeg jaar voor ons hebben!
    Je mysterie quilt wordt echt heerlijk kleiurig, bekende hartjes trouwens..... Veel plezier a.s. dinsdag, kom je zaterdag nog op de Opem Dag in den Dolder of moet je dan werken?
    Fijne week,
    Marina Fluit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat plaatje is het helemaal! Zo voel ik mij soms ook! Gaaf wordt je quiltje, geniet van je steekjes, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de beste wensen en een creatief 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig nieuw jaar Ria. Wat een vrolijk quiltje, die gildequilt.
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Brrrrr, balansen, wat een gedoe. Ik heb dat vroeger ook moeten doen toen ik als vrijwilligster in een bookshop werkte. Maar dat deden we met een heel stel hoor en eentje maakte dan een super grote pan erwtensoep. Alles ging toen nog zonder pc!
    Enig quiltje wordt dat en dat plaatje heb ik opgeslagen!! Dagdag, liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen