Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

Lazy Afternoon


Zoals Marina de les begon, het patroon heet Lazy Afternoon, maar je maakt het niet in een Lazy Afternoon. Maar mijn top is klaar en ben zeer tevreden. Het is een echt lentegebeuren geworden, ik ga het als tafelkleedje gebruiken, morgen eerst dubbelen en dan eens kijken hoe ik het ga quilten.
Het was leuk om met de mallen zo snel iets te maken.
Deze week was ik een extra dagje vrij daardoor kon ik de top zo snel afmaken.
En vorige week zaterdag viel miniquiltje nr 5 in de bus, de apple core valt wat tegen om te maken dus ik heb maar vast de lapjes gesneden voor dit windmill quiltje. De stofjes die ik gebruik zij de resten van de Temecula quilt en wederom ga ik de papiertjes niet gebruiken, teveel gedoe. Ik ga hem met de machine maken als voorproefje op een grotere versie.

Verder heb ik niet zoveel te melden behalve dat we zekerheid hebben dat de Elzas reis doorgaat dus daar kunnen we ons op verheugen en er gaan veel oude bekenden mee dus extra gezellig.

Dit weekend mag ik na twee jaar bloggen bij blogger de 30.000 ste bezoeker verwelkomen, ter ere van dat gebeuren zal ik volgende week een give-away doen dus hou mijn blog in de gaten.

Voor nu iedereen een fijn weekend en een gezellige week.
Groetjes van Ria ;0))
     

8 opmerkingen:

  1. Ik zat al op je berichtje te wachten ;-)
    Enige top is dit geworden. Niks lazy, maar ijverig er aan werken. Had jij geluk met je extra vrije dag. Ik zou het ook doen hoor, die molentjes met de machine. Heel veel succes en een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige top is het geworden, wil ook eens wat van die mallen aanschaffen, maar kom er maar niet toe.
    Leuk dat je tegen de 30.000 ste aanzit en ben heel benieuwd wie er gaat winnen!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hard gewerkt Ria, dat wordt weer een extra lootje de volgende keer op de MM Club! Het wordt heel erg mooi, ben ook benieuwd hoe je het gaat quilten, kan ik misschien nog wat van opsteken!
    Groetjes van Texel,
    Marina en Alie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, jij weet je tijd wel nuttig te gebruiken! Erg leuk geworden, geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat is hij mooi geworden!!
    Ik heb vrijdag bij Marina nog stof gehaald voor het laatste blok
    Hoop hem morgen af te kunnen maken!!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke kleuren gebruikt. Mooi is hij geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je lazy afternoon leuk geworden, heerlijke frisse kleuren. Ben benieuwd hoe het minitje er uit gaat zien met die stofjes. Leuk dat de Elzas reis doorgaat. Ik hoor het nog wel van je. lieve groetjes en een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ria,

    Bedankt voor je felicitatie op de blog van Marina. Ik vind de miniquiltjes erg leuk, kan je die in Nederland bestellen via een site o.i.d.

    groeten Dominique

    BeantwoordenVerwijderen