Pagina's

dinsdag 11 oktober 2011

Even de weg kwijt

Dit berichtje is later dan gepland maar dat komt door wat problemen met de computer, ik had Chrome geinstaleerd maar kennelijk kan mijn computer het niet aan. Ik krijg de links niet goed naar andere logjes en alles was nogal traag. Als het allemaal werkt is het leuk maar met dat technische gedoe kan ik weinig.
Ik ben nu terug naar internet explorer maar ik merk dat de mogelijkheden  minder zijn.

Dit is dus even een testberichtje, en ik zal even nog iets quilterigs laten zien. De laatse twee weken heb ik er niet veel tijd voor gehad, andere verplichtingen.

Na ontvangst van de nieuwe Quilt en Zo heb ik drie nieuwe Hexjes gemaakt en een aantal zijn aan elkaar gezet. Even kijken of ik de foto's kan plaatsen.
Deze lukt maar de volgende foto wil niet echt, nog een keertje proberen en dan ga ik naar bed het was genoeg voor vandaag.

8 opmerkingen:

  1. Ja hoor, 1 foto is gelukt. Zelf ben ik ook niet zo heel technisch wat dit soort dingen betreft, maar ik heb dan weer het geluk dat ik een goede technische "back-up" in huis rond heb lopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn drie beeldschone hexen, wat zijn ze toch apart hè! Nu sterkte met de fotoproblemen,
    knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blokken en als je eenmaal gewend bent is Chrome een geweldig programma. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke hexjes. Voor computerproblemen heb ik gelukkig een handige DH. Ik gebruik nu ook Google chrome en het gaat zo veel sneller.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blokjes zijn het geworden, blijft altijd een gedoe die computer programma's. Maar dit berichtje staat ;))

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaat het nu weer beter met de pc? Lastig, al dat uitgezoek. Maar deze foto is in ieder geval gelukt. Die hexjes blijven leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ria,
    Nog bedankt voor je reactie op prikboord
    over mijn gemaakte naaimachinehoes....
    je vraag hoe ik die leuke collagefoto's maak kan ik beantwoorden door Picasa.
    Dit fotobewerkingsprogramma is gratis te downloaden van internet. Je kan er hele leuke dingen mee maken.
    Succes, daaag en groetjes van Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen