Pagina's

dinsdag 8 november 2011

Weer terug uit Amerika

We zijn weer thuis en het lijkt wel of we drie maanden zijn weggeweest, zoveel meegemaakt en zoveel indrukken bijna niet te bevatten.
Mijn reis begon een beetje gehaast, ik had mij nl. verslapen maar alles stond klaar en was op tijd in Breukelen want Clara bracht ons naar Schiphol.


Eenmaal in het vliegtuig begon een ieder aan haar werkje, ik had mijn mandjes meegenomen en zelfs een naald en een speld kwamen zonder problemen het vliegtuig in. Ik had nog nooit zo lang in het vliegtuig gezetten maar uiteindelijk viel het wel mee.
Het busje was snel aanwezig en we konden dan ook meegenieten  van de avondspits, en van het prachtige herfstweer. 
Het was een prachtig huis onze B&B en we vergaapten ons aan de reusachtige bedden mat prachtige quilts
Ik ben niet zo groot en moest er bijna inklimmen, en voelde me de prinses op de erwt.


Met enige regelmaat kwamen de buggy's langs en we hebben ze in die paar dagen onder alle weersomstandigheden kunnen fotograferen.


Verschillende mensen hebben op het blog van Laura mee gelezen en hebben meekunnen genieten van o.a. de sneeuw.


Ik moet de foto's nog uitzoeken en zal er een album van maken zodat jullie mee kunnen genieten.
Ook heb ik een dagboekje bijgehouden want anders wist ik niet meer wat we allemaal gedaan hadden op één dag. Daar zal ik nog verslag van doen, morgen ga ik mijn aankopen fotograferen want ik heb hele leuke dingen gekocht als aandenken, en ja ook lapjes...........


Tot slot nog een kijkje op de winkelvloer het was nog maar net open en alleen toegankelijk voor mensen de workshops volgden. Het was grappig om te zien hoe dik de rij buiten was terwijl wij snel even konden kopen wat op het verlanglijstje stond zonder in de verdrukking te raken.


Dit was het even voor nu, vandaag hadden we grote bee  en de dames waren blij met de kadootjes en wensen die we voor hen hadden meegebracht.


9 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo'n klein beetje jaloers hoor. Grapje, ik hoop veel foto's van je te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug. Wat heerlijk om daar te kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog aan het bijkomen van de jetlag lees ik 's nachts jouw logje... Heerlijk het nog eens te zien en te lezen! Dag, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb heerlijk meegenoten van jullie reis en zag al enkele van je werkstukken, je hebt echt een fantastische tijd gehad aan de overkant! Nu een beetje uitrusten en lekker nagenieten, ben erg benieuwd naar je belevenissen! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten, wacht met smart de foto's af. Sterkte met afkicken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ria, welkom thuis weer! Dat zal wel weer even wennen zijn, of misschien wel ontwennen, haha. Oh, wat zal je genoten hebben en veel te vertellen en te laten zien. Het lijkt me iets dat zóveel indruk op je maakt. Het hele zijn daar, andere huizen en zo. Geweldig. Geniet er maar héél lang van na. Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom thuis en wat fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben. Ben benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom thuis Ria en fijn om te lezen dat je je zo goed vermaakt hebt. Ik zag dat jullie zelfs nog sneeuw hebben gehad. Ik heb alles een beetje kunnen volgen via de blog van Laura, maar kijk natuurlijk ook uit naar jouw foto's en verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk meegenoten, zoals ik eerder al schreef.
    Laat je de kerstmannen die je gekocht hebt nog zien? Dat beeldje van die Amisch is kostelijk. Zou ik hier zo neerzetten! Enig!

    groetjes, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen