Pagina's

zaterdag 30 maart 2013

Fijne Pasen

Allereerst wil ik iedereen een fijne Pasen toewensen, al werkt het weer nog steeds niet mee de warmte zit in ons hart.
Hiernaast een foto van een project dat ik volg via de blog van Marina, en dit zijn de eerste vier blokken. De top wordt gemaakt van een Jelly-Roll, die alweer zo'n jaartje of zes in de kast lag te wachten. Morgen ga ik de rest snijden en beginnen met de volgende blokken. Veel meer zat er niet in deze week, druk voor Pasen en een zieke dus het was stevig aanpoten.
Maar de volgende week ziet er rooskleurig uit, eerst tweede paasdag en daarna mij vrije dinsdag en die is gevuld met de "Bee van de Breukelse bijtjes'' dus weer supergezellig. Er zullen wel wat blokken gemaakt worden.
  
Ook dit boek kwam deze week binnen, besteld bij Amazon, wat heb je dat toch snel in huis. Het zijn allemaal kleine quilts waarvan de grootste ongeveer een meter in het vierkant. Dus tijd om te zwijmelen was er s'avonds wel. Maar het maken moet nog even wachten want ik heb op het ogenblik genoeg onder handen. Ook heb ik zaterdag vrij , en dan is het weer tijd voor het volgende project van de M&M club. Aansluitend blijf ik de ochtend om een leuk tasje te maken in het quiltcafé.
Ook ontving ik via de mail een betere foto van de Japanse huisjes van Janny, ze zitten nu allemaal op de ondergrond vast en kan er gedubbeld worden voor de laatste fase, het quilten.
En nu de ontknoping van de Give-Away, het setje met mintgroen gaat naar Chris (jouw adres heb ik via de siggylijst) en het lazy afternoon setje gaat naar Elly, wil jij je adres even mailen. Dan kunnen de setjes na Pasen op reis.

Idereen een fijne week toegewenst en tot volgende week.
Groetjes van Ria ;0))
  
 

6 opmerkingen:

  1. Voor de dames die gewonnen hebben, van harte gefeliciteerd. Wat maak je prachtige blokken, leuk project. Leuk vooruitzicht heb je, dat je lekker vort kan gaan met je blokken maken. En wat een mooi boek heb je aangeschaft.

    Wens je hele Fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je vrije dagen Ria. Leuk he, zo'n nieuw quiltboek, je kunt je fantasie vast de vrije loop laten. Ik vind die Japanse huisjesquilt van Janny echt geweldig.Zoiets zou ik ook nog wel eens willen maken.
    Ik zie net de zon doorkomen, zo ziet het er in ieder geval gezellig uit buiten.
    Groetjes,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Ria dat ik heb gewonnen en wat heerlijk voor je dat je lekker vrije dagen hebt. Wat zijn de huisjes van Jannie toch mooi. Ik kom ze een keertje in het echt bewonderen. Wat leuk zo'n nieuw boek, kan je lekker met een kopje thee en een paaseitje bewonderen deze dagen. Fijne dagen liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blokken Ria! Wil je dat boek zaterdag eens meenemen? zou het graag eens inkijken....
    En die huisjes van Janny.... wat een week, maar wel ontzettend mooi! Druk aan de slag voor zaterdag en de laatste loodjes aan de huisjes .... hoef me niet te vervelen dit weekeinde!
    Tot zaterdag,
    Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou joh, zie ik ineens mijn naam! Ha, ik heb geboft en ik kijk uit naar je pakje. Hartstikke leuk!
    Die blokken zijn enig Ria, net als het boek en de huisjes die je laat zien. Wat lijkt me dat toch een werk!
    Heb je fijne paasdagen gehad? Vandaag nog even genieten van een vrije dag en je Bee. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen