Pagina's

zaterdag 7 december 2013

Marti Michell workshop.

En ook de eerste week van december is weer een feit en gaan we ons opmaken voor de kerst, het is gewoon niet te geloven dat er alweer een jaar verstreken is. Het was voor mij gelukkig een korte week van vier dagen wat de week had een gezellig einde. Vanmorgen vertrok ik al vroeg richting Den Dolder naar Marina.
Voor de laatste Marti & Me club van dit jaar, helaas kan ik pas over twee weken laten zien wat we daar gekregen hebben om mee aan de slag te gaan, dan is groep twee ook op de hoogte.
Iedereen had vandaag prijs want we kregen een extra patroon waar je een leuke scrappy quilt van kan maken met set A of B. 

Maar natuurlijk was er wel een show en tell en dat is altijd leuk.
Buiten mijn Haloween stars en mini Dresden Plate en janny's miniquiltje waren er nog een paar.
Hilde maakte van resten ploegstoffen en twee mallen van Marti dit kussenhoesje hiernaast.
En Martha was met deze bloemenquilt bezig, let op het detail in de cornerstones, ieder restje is gebruikt.
Van deze dame  ben ik de naam kwijt maar zij maakte zes van deze kerstlopers als cadeau.
 En natuurlijk kon ik het niet laten, mijn trui is bijna af en dan mag ik weer een paar sokken gaan breien. Na alle sokken die voorbij kwamen op Faceboek van Marina heb ik voor mijzelf twee bollen gekocht zelfs een fluoriserende, zal mij benieuwen.


Volgende week dinsdag de laatste Bee van de Breukelse Bijtjes, en dan beginnen we weer aan een fijn gezellig jaar. Natuurlijk wel eerst kerst en oud en nieuw.
Voor iedereen weer een fijne week en de groeten van Ria ;0))
 

4 opmerkingen:

  1. Zo dat ziet er weer leuk uit. Als je straks je sokken af hebt moet je wel het licht uit doen, kijken of het werkt. fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je snel gepubliceerd vandaag. Nauwelijks thuis en al foto's op de blog. Dat bloemenquiltje van Martha is leuk, bijzonder! En jij hebt weer een leuk patroontje en wol er bij. Worden drukke weekjes denk ik voor je. Als alles maar op een plezierige manier gaat, dan lukt het wel. Eerst maar weer genieten van de zondag. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, de tijd gaat enorm hard. Elke week lijkt nog wel sneller dan de vorige te gaan...
    Wat een prachtig quiltwerk op de foto's!
    En je wol vind ik helemaal gaaf, en dan ook nog eens sokken breien... Leuk!

    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook zo'n zin in sokken breien Ria, maar ben nog druk met de kerstcadeaux (ook leuk). Ik heb dit jaar weer zo'n zin in kerst! Altijd wel, maar ik heb nu wat meer tijd voor de voorbereidingen. Na kerstavond zet ik foto's op mijn blog van wat ik in elkaar geknutseld heb. Het moet nu nog even een geheimpje blijven ;-)
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen