Pagina's

zaterdag 15 maart 2014

Even een creatieve dip.

Deze week is er niet veel uit mijn handen gekomen, en op de dinsdag na was het een saaie drukke week. Maar dinsdag was het tijd voor een leuk uitje naar mijn nicht Sonja( klik), zij was de week daarvoor jarig.
Zij quilt ook  dus er was genoeg stof tot praten, en over stof gesproken , zie je deze mooie paarse lapjes die heb ik van haar gekregen voor mijn toekomstige paarse quilt.
Vorige week zondag heb ik eerst mijn werkkamer opgeruimd, alle strips zitten weer netjes in een kratje voor een volgend scrap project, en alles is weer vindbaar. Een beetje chaos is niet erg maar dit was echt een rommeltje geworden en daar word ik moe van. Verder heb ik de rest van de vierkanten gestikt voor mijn Golden Oldies, en toen was de energie op.

 Janny belde eind van de middag over de uitgekozen workshop op het quiltfestival in Chigago, en we hebben beide ingeschreven op een workshop quilts afbiezen op verschillende manieren.Het is een workshop van een hele dag en tussen de middag kunnen we shoppen op de market. Gisteren kreeg ik de bevestiging dus nu wordt het echt. 

Het is een kort blogje geworden maar ik ga nu lekker uitrusten en aan de nieuwe randjes.

Iedereen weer een fijne week en de groeten van Ria ;0))
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lapjes en wat geweldig dat je de workshop kunt gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lapjes! Heerlijk om alles weer opgeruimd te hebben, hik ik ook altijd tegenaan.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Ria, we kunnen onze tijd helaas maar één keer gebruiken en soms gaat opruimen voor. Maar dan begin je van de week weer met nieuwe energie aan leukere dingen. Ik ben heel nieuwsgierig wat je met de lapjes gaat doen. Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rust maar lekker uit hoor Ria, dat heb je nodig en ook verdiend! Wat heb je weer een geweldig vooruitzicht!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen