Pagina's

zaterdag 12 april 2014

Bee van de Breukelse Bijtjes en nog maar eens een rolletje.

Heel erg moe schrijf ik dit blogje, maar wel met veel plezier.
Allereerst een foto van de quilt van Nel, een pronkstuk gemaakt voor haar dochter waar ze altijd mee naar India reist. De blokken zijn uit verschillende Sari's gesneden en vormen samen een warme herinnering.
Nel was jarig geweest dus we hebben gezellig haar verjaardag gevierd.
En nu ging ze vrolijk verder met het haken van randjes, dit wordt een plaid voor op de bank, lekker warm.
 En voor Lenie haakte ze deze leuke kat.
Janny kan het niet laten en is alweer aan de volgende medallionquilt begonnen, de BOM van Di  Ford.
 Clara volgde met Annelies een workshop van een handige tas.
En dit is de binnenkant van de tas, handige vakken om bijvoorbeeld de mallen van Marti Michell in op te bergen.



En dit is de tas van Annelies, en het stofje is zo leuk.


Clara was ook nog bezig met een placemat van een andere workshop, met mooie stofjes van Moda uit de serie midwinter reds.
Marry maakte een kleine spiderwebquilt van 4 blokken met mooie paarse sterren.
Marry had voor ons allemaal een pakketje lapjes en een lintje. Daar maakten wij na de lunch het patroontje uit het quiltnieuws en Mar vulde ze met paaseitjes. Altijd gezellig een klein klusje tussendoor.
Ik heb zelf weer wat blokken voor mijn golden oldies gemaakt, en ik ben gezwicht voor een derde rol van een randje per week. Deze ga ik borduren in allelei kleurtjes, ik het zoveel resten garen van ander projecten.
 En dan nu nog even aandacht voor de lapjesruil, vorige week helemaal vergeten.
Dit weekend sluit de deelname voor deze ronde dus als je wil ruilen moet je je nu opgeven. Ik verheug me er al weer op. Voor informatie klik je op het logo in de rechter zijbalk.

Nu ga ik mijn was ophangen en met mijn beentjes en randjes op de bank uitrusten.
Een fijne week en de groeten van Ria ;0))
 

4 opmerkingen:

  1. Oh, zie ik het goed..? Maak jij drie verschillende borduurrollen met de randjes per week? Dat is flink aanpoten...
    Leuk om bij elkaar te komen om steekjes te zetten, en wat een mooie dingen worden er gemaakt.
    Nu lekker weekend houden!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk naar al je foto's te kijken. Succes met de randjes en goed weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn jullie weer actief geweest!. Mooi hoor, die sariquilt. En ik zit al een hele week te lezen en al mijn handwerken liggen te wachten :)
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie dingen laat je weer zien! Die DF, prachtig! Maar jij zit ook niet stil! Een derde rol met randjes, ik vind het moedig hoor. Maar ik denk dat het je ook lekker ontspant na je werk.

    BeantwoordenVerwijderen