Pagina's

zaterdag 10 mei 2014

Moederdag en Bee van de Breukelse Bijtjes en lapjesruil.

Een beetje uitgeblust schrijf ik dit blogje, na een heerlijk weekend van vijf hele dagen moest ik weer aan de bak. De moederdag verkoop is de laatste jaren steeds minder geworden maar op zaterdag komen de vaders en kinderen kleine cadeautjes kopen. En die worden door ons keurig en smaakvol ingepakt, maar we waren blij dat het vijf uur was en dat we konden sluiten.
Maar nu lekker een vrije zondag om bij te komen. De vrije dagen werden afgesloten met de Bee van de Breukelse bijtjes, en er was weer hard gewerkt door de dames.
Het middengedeelte van Janny's Di Ford is klaar en wat ben ik weg van de rand met de rondjes, misschien ook iets voor mijn paarse.
En Annelies was naar Texel geweest en koos voor deze mooie kaleidoskoop, deze zit wel heel mooi in elkaar, nu de andere helft nog.
Marry heeft een groot deel klaar van deze mooie quilt naar een patroon van Jaqueline de Jong.
En ook de top van de herfstquilt zit in elkaar.
Er kwam nog iemand binnen wapperen met deze leuke strand quilt, Nel hij wordt mooi nog even door quilten. Zij gaat met een groepje van onze bee in het najaar naar Frankrijk en kwam even kennismaken.
Ikzelf ging verder met de blokken van de golden oldies, ze zijn bijna klaar. en de rest ging lekker door met de werkstukken die later op mijn blog te zien zullen zijn.
 
Waar ik erg blij mee ben zijn de POTC mallen, helemaal uit Australië, nu kan ik mijn werkje voor in het vliegtuig gaan voorbereiden. Morgen eens een beginnetje maken.
En dan was het deze week weer tijd voor de lapjesruil, en was ook weer deze keer zeer geslaagd, 10 mooie felle lapjes. Wil je ook meedoen klik dan op de link in de zij kolom daar kun je er alles over lezen, de volgende ruil is in augustus.
En dit zijn de lapjes die naar mijn ruilmaatje zijn gegaan, Amish effen stoffen.

Iedereen weer een fijne week en groeten van Ria ;0))
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk fleurige en kleurige stofjes heb je ontvangen Ria. De quilt van Marry is ook super, wat zijn de patronen van Jacqueline toch altijd mooi. Veel plezier met de voorbereidingen voor je reiswerkje in het vliegtuig en natuurlijk met de voorpret voor de reis. Wanneer ga je ook alweer precies?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn er mooie dingen in wording. leuk naar te kijken. Rust even lekker uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met wat een mooie projecten zijn de dames van de Breukelse Bijtjes bezig. Echt genieten om naar te kijken. Jij hebt ook prachtige stofjes gekregen en jamikmwas natuurlijk de gelukkige die de Amish stofjes mocht ontvangen. Ben er echt heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een feest om naar al die mooie projecten te kijken waar jullie allemaal mee bezig zijn. Mijn complimenten.
    Nou Ria kan je weer even uitrusten voor Vaderdag want dan komen de moeders met hun zonen. fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mooi mooi! De Di Ford, dat vind ik ook een uitdaging en dan natuurlijk de Circle of Life. Ik weet er alles van hoeveel inspanning die kost, maar zó mooi!
    Dat zijn speciale malletjes, die uit Australië? Heerlijke voorbereiding voor op reis! En je hebt mooie lapjes gekregen en gestuurd. Leuk, die ruil.
    Werkse Ria!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie quilts maken ze bij jouw op de bee. Prachtig allemaal en wat goed dat de mallen op tijd binnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen