Pagina's

zaterdag 30 augustus 2014

Wat zal ik nu eens schrijven ??

Na een fijne zondag met mijn zus, brak er weer nieuwe werkweek aan volgende week is de laatste vakantieganger weer terug. We vinden het allemaal erg jammer voor haar dat het weer niet beter was. Nu resten ons alleen de zieken maar dat gaat nog even duren. Vandaag was weer als vanouds, kwart voor vijf stroomde winkel vol en iedereen kocht cadeautjes, dus het werd een latertje.
Maar dinsdag op mijn vrije dag ben ik achter de machine gaan zitten en heb het derde blok van de sew along gemaakt. En inmiddels loop ik er twee achter.
 En ik kon het ook niet laten om toch even een blok uit mijn nieuwe boek te maken, en voor nu kan het boek weer dicht want er liggen teveel andere projecten te wachten. maar de nieuwsgierigheid is gesust.
 En in de avonduren is er druk gebreid en gehaakt aan mijn nieuwe sjaal, er kan nog een rijtje schulpjes om en dan kunnen de draden worden afgewerkt. Dinsdag is de Bee van de Breukelse Bijtjes weer en daar verheug ik mer op, morgen vast alles klaar leggen zodat ik dinsdag op tijd kan vertrekken.

En morgen maar eens lekker uitslapen en rusten.

Omdat ik erg veel vervelende anonieme reacties kreeg, vele bloggers hebben er last van, heb ik geprobeerd de instellingen anoniem uit te schakelen waardoor het moeilijker  wordt om een reactie te plaatsen. Ik hoop dat het snel over is want gisteren had ik er 35.
Verdere wens ik iedereen weer een gezellige week. Groeten van Ria ;0))

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blokken en leuke sjaal !
    Ook ik kreeg veel SPAM en heb nu het plaatsen van anonieme reacties al een tijdje uitstaan. Het helpt prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blok, mooi hoor! Verheug me ook op dinsdag, fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blokjes zien er altijd zo perfect netjes uit, Ria! Ook deze weer; alle puntjes netjes tegen elkaar aan. Het zal wel een kwestie zijn van veel oefenen...
    Wat vervelend als mensen net voor sluitenstijd nog van alles willen kopen. Je zou eigenlijk een kwartier eerder moeten sluiten, dan is er nog tijd om op te ruimen...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooie blokken Ria!
    Rust maar lekker morgen, geniet wel van de dag!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige blokken en ook ik heb anonieme reacties uit staan.
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blokken Ria. Ik zal ook eens die anonieme reacties uit proberen te schakelen. Heb er ook al last van. Geniet van je zondag. De zon schijnt hier al dus ik neem aan bij jou ook.
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, zo werkt het met die nieuwsgierigheid. Je moet altijd éven iets uitproberen. Herkenbaar!
    Ik zet dat ook vaak uit hoor, dat Anoniem. Zó vervelend die nepmailtjes. Maar jij had er wel érg veel zeg.
    Fijne week verder Ria en werkse!

    BeantwoordenVerwijderen