Pagina's

zaterdag 22 november 2014

Drukke tijden.

En drukke tijden zijn het, deze week met het hele team bezig geweest om leuke cadeautjes te maken van onze nieuwe badlijn. Mooi in de folie staan ze te wachten om cadeau gegeven te worden. En Zwarte Piet heeft de supervisie.
En zoals ik al had verteld ben ik zondag naar de Homebox in Nieuwegein geweest. wat een leuke beurs en tentoonstelling was daar, en natuurlijk heel veel bekenden gesproken en gedag gezegd.Trijnte van der Horts uit het hoge noorden was ook aanwezig met haar prachtige Jinny Beyer stoffen. Ik viel natuurlijk voor de randen voor mijn  Lucy Boston blokken.  
Dit zijn mijn aankopen, netjes hè, een rondbreinaald waar je diverse maten naalden aan kunt schroeven. Eens kijken of dit lekker werkt, verder nog twee sjaal pins.
En een leuke tentoonstelling met wat demo's, ook met de punch machine. Ik had geen idee hoe dat werkte maar de dame heeft het me helemaal uitgelegd.
Jammer dat ik geen workshopje gedaan heb maar ik was op een gegeven moment te moe en ben huiswaarts gegaan.

Hieronder nog wat foto's van quilts en viltwerk.




En er was nog veel meer. Het was voor herhaling vatbaar en volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.
Dinsdag ben ik naar de Dolder gereden en heb de nieuwe mallen van Marti Michell gekocht. Weer met vele mogelijkheden en met de andere sets te gebruiken. Ik verheug me erop om ermee te gaan werken, wederom met de hand
Aankomende dinsdag hebben we weer bee van De Breukelse Bijtjes, weer een feestje.
Nu de was ophangen en dan lekker de nieuwe randje borduren, nog een paar weken en dan is dit project klaar. Maar in 20015 gaan we verder maar dan met één lap.
Fijne week en tot zaterdag .
Groeten van Ria ;0))
 
  .

5 opmerkingen:

  1. Ja, jullie zullen het zeker druk hebben! Iedereen wil wel zo'n leuk cadeaupakket..., en het lijkt me geen straf om ze te maken ook!
    Je bent goed geslaagd op de beurs, het zijn echt lapjes die bij je passen voor zover ik je van je blog en quilts ken...
    Fijne zondag en borduur ze!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ria, dat zijn de leuke dagen op het werk hė, als je mooie pakketjes kunt maken.
    Wat een mooie randstoffen heb je gekocht. Ik ben zo benieuwd hoe je Lucy Bostonquilt eruit ziet als hij klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit al die pakjes. Prachtige randen heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pff ik heb nog een beetje moeite met mijn tablet. Wat een prachtige mantel op die foto, ik zou hem zó aan willen al is hij een beetje onpraktisch :-).
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit, lijkt mij enig omdat in mijn schoen te vinden! Gaaf je aankopen en voor je blokken wel heel mooie randen! Veel plezier met je steekjes, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen