Pagina's

zaterdag 15 november 2014

Dinsdag bee.

Eigenlijk was er deze week weinig tijd om te handwerken, in de winkel zijn we heel erg druk met het upgraden van de zaak. Een beetje slechte timing zo vlak voor de drukste tijd van het jaar maar het team is er blij mee. In de avonduren komt er dus weinig van patchten.
 Maar dinsdagmiddag op de bee, die bij Nel werd gehouden kon er toch nog iets gedaan worden.
Janny had haar Pie and Tart quilt afgemaakt , en wat is die weer mooi geworden. Er zitten zoveel leuke stofjes in verwerkt, hij is echt prachtig geworden. Zo langzamerhand komen alle ufo's af.
Op facebook kwam ik blokken tegen van Lucy Boston waarvan de buitenste rand was weggelaten. Zo worden ze iets kleiner en daar houd ik wel van. Dus snel eentje gemaakt, nu nog even bedenken hoe ik ze aan elkaar zal gaan zetten.
Dit is het tweede blokje maar nog niet helemaal af, het middenstuk is gemaakt van de stof uit de lapjes ruil, het kon er precies uit.
En ook op facebook kwam ik deze malletjes tegen van Marti Michell.
En ik denk dat, als Marina ze al heeft, dinsdag bij haar ga kopen, zulke mooie blokken en zoveel mogelijkheden. errrrrug hè...............
Meer heb ik eigenlijk niet te melden, morgen ga ik uitslapen en in de middag ga ik toch even naar Nieuwegein naar de Patchwork en handwerkdagen. Het is voor mij zo dichtbij dat ik dit eigenlijk niet mag laten lopen. Een collega had ook al een kortingsbonnetje uitgeknipt, dus gaan.

Iedereen genieten van het herfstige weer, en moge het zo blijven tot februari en dan iets beter. Slaan we de sneeuw over,  goed ???
Groeten van Ria ;0))


 

5 opmerkingen:

  1. Ja, ik wil wel geloven dat jullie een drukke tijd op het werk hebben! Maar je bent 's avonds toch wel vrij? Anders wel heel vermoeiend...
    Mooie quilt heeft Janny gemaakt, heel vrolijke uitstraling heeft ie...
    Fijne dag morgen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de Pie and Tart mooi geworden en wat een mooie blokken kun je maken van de mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Ria, toch heb ik liever wat mooie sneeuw dan al die regen van gister! Tjonge, het hield niet op. Maar dat betekende wel lekker binnen zitten handwerken.
    Prachtig is die Pie and Tart! Daar heb ik ook wel eens scheef naar zitten kijken ...
    En die blokken zijn weer leuk. Wat zijn er toch veel fijne hulpmiddelen hè, zoals die malletjes.
    Sterkte met je werk deze week en ik hoop van harte dat je er toch plezier in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nieuwe mallen, ben benieuwd!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu hier sneeuwt het Ria,
    Groetjes uit zweden een fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen