Pagina's

zaterdag 8 november 2014

Lapjesruil.

Deze week zijn er weer lapjes geruild, en wil je volgende keer ook mee ruilen geef je dan op bij Ria Visser. Klik op het lapjesruil vignet in de rechter zijkolom van mijn blog en je kunt je aanmelden. Ik heb nog nooit een slechte ruil gehad.
Ook deze was ook zeer geslaagd, wat mooie paarse lapjes, en felle kleurtjes en zelfs een mooie voor mijn Lucy Boston blokken.
De dame waar ik de ruil voor moest verzorgen vroeg om bloemetjes op lichte ondergrond. En als je dan de kast weer induikt kom je zoveel schatten tegen genoeg om een leuk pakketje te maken. Ook het mailcontact is erg gezellig.
Het is een kleine moeite om elkaar blij te maken.
Ook weer mijn complimenten voor Ria die alles keurig verzorgd en de goede matches maakt. Je geeft op waar je voorkeur naar uit gaat en wat je zelf in de aanbieding hebt, zo kan het bijna niet fout gaan.
En hier is het beloofde Lucy Boston blok, Bij het middenstuk kon ik niet iets vinden waardoor het weg zou vallen dus de rand is in één kleur gehouden.
En in de avonduren heb ik eerst alle randjeslappen op orde gebracht en ben weer helemaal bij, en de randen van deze week zijn niet zo moeilijk dus ook nu zal het gaan lukken. En dan kan ik weer verder met mijn stola, die ik ook erg leuk vind worden.

Het is druk op het werk en dan ook nog een werkbespreking in de avonduren , het valt soms niet mee. Maar deze week hebben we eindelijk te horen gekregen dat de kleine aanpassingen doorgevoerd gaan worden. En daar zijn wij allemaal heel blij mee. Al met al heb ik weing tijd gehad om blogjes te lezen, dus hopelijk morgen.

Weer allemaal een fijne week en groeten van Ria ;0))
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleuren voor je omslagdoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Ria, ondanks weinig tijd maak je weer prachtige dingen! Liefs, Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke lapjes heb je weer ontvangen Ria, leuk dat je zo nog eens andere stofjes krijgt (die je misschien zelf niet zo snel gekocht had, maar toch mooi vind) Veel plezier er mee. Je LB blok en de omslagdoek zijn ook weer erg mooi. Succes op je werk, het zal de komende tijd zeker druk worden voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn echt mooie lapjes die je kreeg! Lijkt me best spannend of je iets krijgt dat bevalt, maar ik lees dat het wel goed georganiseerd wordt.
    Wat een bijzonder blok is dat, het Lucy Boston blok. Je stola vind ik helemaal geweldig, die kleuren!!
    Fijn dat er toch iets ten goede gaat veranderen op je werk. Jullie moeten het toch ook volhouden, dan is het ook belangrijk dat er geluisterd wordt naar wat verbeterd kan worden. Lieve groet van mij en werkse deze week

    BeantwoordenVerwijderen