Pagina's

zaterdag 12 september 2015

Gilde tentoonstelling in Deventer.

Mijn vrije zaterdag was goed gevuld, vanmorgen werd ik opgepikt door de quiltvriendinnen om naar Deventer te gaan.
Het was alweer twee jaar geleden dat ik geweest was omdat de tentoonstelling samenviel met de tentoonstellingen in Frankrijk dus het was wel weer eens tijd.
We zijn met het fietspontje overgevaren naar deze mooie plaats.
 En na een lekker kopje koffie op een terrasje gingen we naar de kerk, waar deze prachtige auto stond.
In de hoes zijn blokken verwerkt van mensen uit verschillende hoeken van de wereld. Een initiatief van  van Hanneke Kwakkenbos van quiltwinkel Vlijtig Liesje.
 En binnen was genoeg te bekijken, ik ga weer een album samenstellen van mijn foto's want ik kan natuurlijk niet alles laten zien. Deze plaats ik dan weer aan de zijkant van mijn blog.
Ook de quilt van Gert van Raalten ontbrak niet op de tentoonstelling, weer netjes gemaakt.
 Een mooie warme Dear Jane, helaas hebben we de tentoonstelling in de synagoge niet bekeken maar er hinge ook verschillende in de kerk.
 Deze randenquilt vond ik ook erg mooi maar ook erg groot maar prachtig gemaakt en mooi van kleur.
 Een hele mooie vissenquilt.
In de winkeltjes heb ik me netjes gedragen, met het oog op een fleurig en kleurig project kocht ik deze vrolijke lapjes niet groot maar groot genoeg.
 Deze week heb ik niet stilgezeten  en ben erin geslaagd om drie en een halve punt te maken voor mijn eigen Jane, het tempo komt er weer een beetje in.
 
NU ga ik even bijkomen van al het moois wat ik heb gezien, en ik heb natuurlijk weer veel  meer ideeën dan dat ik er tijd voor zal hebben. Maar ach dromen kan geen kwaad. Langzaam schieten we de herfst in en kunnen we weer lekker handweken met de gordijnen dicht.
Een fijne week en groeten van Ria ;0))
 

5 opmerkingen:

  1. Er was veel moois te zien in Deventer. Ik heb ervan genoten. Mooie aankopen heb je ook gedaan en dan ke Jane punten prachrig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk uit naar jouw foto's, want ik kon deze keer niet! Ziet er nu al heerlijk uit en een gave buit! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je toch vrij kon krijgen om naar Deventer te gaan. Gezellig dat ik je weer gezien en gesproken heb. Ik heb (woensdag) ook erg genoten van al het moois wat er te zien is, ik krijg altijd erg veel inspiratie van dergelijke dagen. Geniet lekker na met je aankopen en de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me zo goed voorstellen dat je nog lekker aan het nagenieten bent......
    Herfstige groet van huis tot huis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is altijd het gevaar van zo'n expositie: al die prachtige dingen die je óók zou willen maken! Ik heb al heel wat mooie foto's voorbij zien komen.
    Die DJ, die blijft boeien, ze zijn toch allemaal verschillend en het is natuurlijk een hele uitdaging.
    Fijn en rustig weekend Ria en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen