Pagina's

zaterdag 7 mei 2016

Buiten genieten van de zon en Bee van de Breukelse Bijtjes.

Eindelijk kunnen wat zonne ernergie opnemen, begon de de week nog frisjes vandaag tikken we de 25 graden aan. Dat heeft een mens nodig om weer op krachten te komen. Mijn werk is nu helemaal klaar, maandag kwam ik nog voor wat werk op de computer in de winkel maar de telefoon en internet waren al afgesloten, dus nog wat lijsten uit het systeem uitgeprint en dat was dat. Ik heb alles bij de apotheek afgeleverd inclusief de sleutels en dat was dat. Nu begint er een nieuw leven en dat is zo gek, je kan ergens naar toe zonder dat er van alles gepland moet worden. Maar daar komt ook wel weer verandering in als ik ga solliciteren.
 Dinsdag hadden we de Bee van de Breukelse Bijtjes. En kijk hier Lenie had een affo gemaakt van een balipop en kijk eens naar dat leuke label, mooi geworden Lenie.
 En hier het nieuwe project, de pannels en de rest van de stof kocht ze op de regiodag, Het wordt een maritiem quiltje in quilt as you go.
Marry hoefde deze keer geen soep te maken want tegenwoordig gaan we met 3 verjaardagen lunchen in het dorp. Deze keer verzorgd door Nel,Clara en ik. En toen scheen het zonnetje ook al vrolijk.
Hiernaast weer een fleurig quiltje van Marry, de vorige heeft ze verkocht aan de buurvrouw dus nu eentje voor haarzelf.
En Janny heeft zich voor genomen om eerst haar Tiles quilt af te maken voor dat ze weer met iets nieuws begint, knap hoor.
Nel is druk beestjes aan het maken om mee naar India te nemen door haar dochter en schoonzoon. De kindjes zijn dol op haar gehaakte beestjes.
Annelies is weer druk voor het goede doel. Ze heeft allemaal geborduurde vrouwtjes gekregen van iemand en die verwerkt ze weer in een quilt.
En tussen de bedrijven door hielp ze mij met het begin van een sjaal, die nu al bijna af is.
Verder ben ik begonnen met het appliceren van mijn bloemetjes op het derde bloemenmandje.
Woensdag zijn Janny en ik op jacht gegaan voor stof voor de quilt van de midweek in Diever, Light in the valley.
Bij Marina's quilt corner zijn we geslaagd, en hiernaast de keuze van Janny.
 
En dit is de mijne.


Gisteren had ik vervroegde verjaardagsvisite van nicht Sonja . (klik) en het was weer reuze gezellig.

Ze bracht twee prachtige planten mee voor in de tuin. En ze had een workshop bij Schering en Inslag gedaan, met de gelijknamige naam. Daar had ze het resultaat van bij zich, we hebben een mooie foto gemaakt, hij is nog niet klaar, maar die moeten jullie maar t.z.t. op haar blog bewonderen.
Voor nu wens ik jullie een fijne zonnige week, groeten van Ria ;0))

 

5 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat een productie weer. Wat leuk, die geborduurde vrouwtjes. Ik heb al jouw vorderingen in het echt gezien, en dan zijn ze nog mooier dan op de foto. Ik zal kijken dat ik dit weekend nog even een blogje plaats met de foto. Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een productieve dag/week gehad, zag op facebook de stoffen al voorbij komen die jullie hadden uitgezocht.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jullie zijn druk bezig allemaal. Ik wens je heel veel succes met je toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik wil wel geloven dat het even heel gek aanvoelt dat je niet meer zo hoeft te plannen en opeens alle tijd hebt ...
    Ik blijf me verbazen over al het moois dat jullie op de bee tevoorschijn toveren!

    BeantwoordenVerwijderen