Pagina's

zaterdag 15 oktober 2016

Alweer even geleden.

Het is alweer even geleden dat er een blogje was, maar ik moet natuurlijk ook wel iets te melden hebben.
En om nu elke vordering van mijn lucy Boston te melden wordt ook zo saai, maar deze week op de bee van de Breukelse bijtjes heb ik een grote stap kunnen maken. De rand zit er inmiddels helemaal aan en ligt nu op tafel om te dubbelen zodat ik haar kan gaan quilten. Ik ben ontzettend blij met het resultaat, met de hand is intensief maar wel erg mooi, het quilten ga ik ook met de hand doen dus dat gaat even duren. Voor de afwisseling liggen er nog genoeg tops om af te maken. En ook mijn dekentje van gebreide vierkantjes wordt steeds groter na  een donatie van sokkenwol restjes van een van de bee leden. En verder probeer ik een beetje op te ruimen en schoon te maken,
 Nel heeft weer de smaak te pakken en is weer druk met het haken van beestjes, dit varkentje maakte ze voor een van de kleindochters van Annelies, wat een leukerd.
Ja het is niet te geloven maar Janny heeft haar Winding Wind quilt af, wat een snelheid met de mallen van Marti Michell. Die van mij moet nog even wachten maar zeker een WIM.
Lenie heeft op haar gemak een quilt gedubbeld. En na lekker bij te hebben gepraat gingen Clara en Annelies naar een afspraak. Dus we bleven met z'n viertjes over. Maar het was weel heerlijk om weer compleet te zijn.


Nu ga ik snel rijgen en jullie allemaal een fijne herfst week toewensen.
En onderstaande spreuk vond ik op FB en heel toepasselijk.
Groeten van Ria ;0))
 

7 opmerkingen:

  1. Oh Ria, wat wordt hij prachtig met die rand er omheen. En nu zie je ook dat die lichte achtergrondstof van de blokken helemaal terecht is. Alles komt zo mooi uit. Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, je Patchwork of the Crosses-quilt! Die heb ik altijd al zo mooi gevonden!!
    Leuk om ook het werk van je Bee-leden te zien. En dat plaatje.... geweldig!
    Fijn weekend, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat toch een mooie top geworden Ria.Met de hand patchen en quilten is zo mooi, doe ik veel liever, duurt wel lang, maar dan heb je ook wat! Prachtige werkstukken van de mede-Bee-leden.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie quilt gaat de jouwe worden en ook jouw quiltmaatjes maken mooie dingen hoor. fijn weekend en succes met het quilten, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je quilt wordt zo ontzettend mooi met die rand. Een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave rand, die past er echt precies bij! Leuk dat je zo met elkaar kunt genieten van dezelfde hobby, dat is goud waard...
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, wat ben je lekker opgeschoten met je quilt zeg! Die rand er omheen staat er super bij, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen