Pagina's

zaterdag 19 november 2016

Even een kleine update.

Gisteren maar weer eens de huisjes van Japanse scraps opgepakt. Ik was ze al weer helemaal vergeten, maar vorige week vroeg een van de quiltvriendinnen  hoe het er mee stond. Natuurlijk ligt er bij mij ook veel te veel wat nog afgemaakt moet worden. Ik heb besloten dat het er  10 moeten worden en dat is weer een leuk klein miniquiltje. Het zijn wel hele kleine stukjes en de weefstoffen rafelen onder je handen vandaan, maar het worden wel dotjes, al zeg ik het zelf. Morgen de twee laatse en dan de sashings ertussen.

Ik ben ook druk geweest met het presentje voor de bee dames, een klein sinterklaascadeautje. Ik kan het nog niet laten zien maar na de sint plaats ik een foto van het gemaakte.
Verder ben ik druk met het quilten van Lucy, maar dat gaat niet snel, deze week twee keer bee dus dan kan ik even door werken.
Eind van de week naar de patchwork en quiltdagen in Nieuwegein, lekker dichtbij maar ik mag eigenlijk niets kopen want mijn kast puilt uit, maar even de sfeer proeven is ook gezellig.
Deze week had ik bezoek van een ex- collega, zij werkt gelukkig wel maar buiten de stad, waar zouden toch al die file's vandaan komen. Maar het was erg gezellig en fijn om elkaar te zien en herinneringen op te halen.

 En wat ben ik blij dat drie van mijn quilts op een goede plek terrecht zijn gekomen. De  laatste quilt is nu op een schooltje , het is een ABC quilt, heel fijn dat ze nu gebruikt worden.

Verder heb ik niet veel te melden, en ga vanavond weer verder haken aan mijn omslagdoek.
Groeten van Ria;0))
 

8 opmerkingen:

  1. I love your little homes with the Japanese fabrics. So cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk, die kleine ieniemienie huisjes. En wat fijn dat je ABC quilt op een school is terecht gekomen, mooie foto!Mmm...wat leuk, gezellige kleine presentjes voor de Bee-groep.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat er een quiltje van jou op die school is.
    Lijkt me inderdaad niet zo makkelijk, die hele kleine huisjes. Maar ze zijn wel ontzettend leuk!
    Ook weer leuk om op die beurs bekenden te ontmoeten. Heel veel plezier en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor om die huisjes eens in een andere kleur en met andere stof te zien. De kleur van de huisjes past echt in deze tijd van het jaar.
    Fijn o weer even een collega te ontmoeten en bij te praten ik hoop dat het jou ook lukt om weer aan de slag te kunnen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi dat een quilt zo z'n bestemming vindt! Ik snap dat je daar blij van wordt...
    Mooie huisjesblokjes hoor, te mooi om te laten liggen. Het is maar goed dat we elkaar soms herinneren aan dingen, zo komen ze tenminste weer eens tevoorschijn. En dan lijken ze opeens weer spannend om mee aan de slag te gaan!
    Fijne dagen in Nieuwegein gewenst...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De huisjes zijn zo mooi goed dat je hem afmaakt.
    leuk dat je Sint cadeautjes hebt gemaakt ben benieuwd wat het is geworden. Veel plezier in Nieuwegein.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn de huisjes leuk Ria. Zou zonde zijn dat je ze niet afmaakt....
    Lekker verder werken maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn de huisjes leuk Ria. Zou zonde zijn dat je ze niet afmaakt....
    Lekker verder werken maar...

    BeantwoordenVerwijderen