Pagina's

zaterdag 15 april 2017

Fijne Pasen.

Het is al weer even geleden maar ik kan een affo laten zien. De weddingring ala Betty Prins is net op tijd klaar voor de Pasen. 
In de kast vond ik dit leuke lapje met haasjes, het was net groot genoeg en ik vond het er goed bij passen.
 Een paar weken terug ben ik met Lenie en Janny naar de regiodag geweest in het Gooi.
In de ochtend maakten we een stoffen bloem en in de middag een vilten bloem. 
Ook mijn sneeuwmannen quilt is af maar daar heb ik nog geen foto van. dinsdag hebben we weer bee van de Breukelse bijtjes en dan maak ik een foto. 
On om dinsdag bezig te zijn heb ik een top van de Marti Michell club uit de kast gehaald morgen even dubbelen en dan dinsdag onden de naaimachine, op naar de volgende Affo er liggen er nog genoeg.

Het was een kort berichtje maar ik willjullie allemaal een fijne Pasen toewensen.
Groeten van Ria;0))
 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ria, je paaskleedje had ik al geprezen, maar die Marti Michellquilt wordt ook prachtig hoor. Wat een mooie kleuren weer.
    Fijne paasdagen, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen