Pagina's

zondag 27 november 2011

Nog iets tegoed

Nog in mijn vakantie hadden we grote bee op dinsdag, maar door alle drukte en uitzoeken van de reis was ik hier nog niet aan toegekomen. Nog dagelijks ben ik bezig met de reis, ik raak gewoon niet uitgepraat omdat we in zo'n korte tijd veel hebben gezien. Maar inmiddels ben ik al weer twee weken aan het werk en heel druk met sinterklaaspakjes en werken we naar het einde van het jaar toe, er moet in december altijd veel gebeuren.


Op de bee werd Janny's verjaardag nogmaals gevierd natuurlijk met een kado, en de hele ochtend hebben we besteed aan het praten over de vakantie en het bekijken van foto's en alle aankopen. Voor Annelies en Clara bracht ik de bestelling mee in de vorm van linealen en een boek, dat scheelde echt veel op de beurs.
Hiernaast het eindresultaat, van de midweek, van Mar.




En hierboven van Annelies, zij heeft gekozen voor een quiltje voor haar 
huwelijksverjaardag.
En ook maakte Annelies een quiltje om al haar speldjes op te prikken zodat het een leuk sieraad is voor aan de muur.


De zijden quilt van Mar was af, hij is iets anders geworden dan de bedoeling was maar hij is erg mooi geworden.
Al pratend en luisterend gingen de handen verder met de werkjes waar we mee bezig waren, Lenie , Janny en ik werkten aan onze blokken van de workshop in Houston, en inmiddels zijn mijn blokken klaar om aan elkaar gezet te worden en de top van Janny is al bijna klaar.

Nu ik weer lange werk weken maak is er niet zoveel tijd voor het quilten, en omdat ik in het vliegtuig aardig wat mandjes had bijgemaakt, heb ik besloten om het quiltje af te maken. Ik had me al voorgenomen dat het niet heel erg groot zou worden is dit het resultaat, nu nog de tussen stukjes en een rand eromheen en dan kan ook dit project afgerond worden.










4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige bee heb jij toch en daar wordt dus echt doorgewerkt! Nu ik snap dat je nog uren kan navertellen! Gewoon lekker van genieten, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bee heb je weer gehad en wat s er veel gemaakt mooi om even mee te mogen genieten. De mandjes zijn erg leuk geworden. Veel plezier bij het afwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me goed voorstellen dat je nog elke dag met je reis bezig bent en er niet over uitgepraat raakt. Wat een mooie quilt, die van zijde.
    Tjonge, wat heb je veel mandjes klaar! Dat wordt een leukerdje.
    Sterkte de komende weken. Altijd extra druk zo aan het eind van het jaar. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zal vast wel weer drukker zijn op je werk, in deze cadeaumaand. Gelukkig hebben we onze mooie hobby en de bee om even stoom af te blazen.

    BeantwoordenVerwijderen