Pagina's

zondag 8 januari 2012

Huisjes en Siggy's

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, dit zijn mijn huisjes van deze week. Het is heerlijk om in de scraps te zoeken naar leuke combinaties en om het niet te saai te maken doe ik er af en toe wat felle kleurtjes tussendoor.
Volgend weekend heb ik een dagje extra vrij en ga ik mij beraden wat de kleur van de shashings moet worden.


En wat is het leuk om op alle blogjes te zien hoe ieder haar eigen draai eraan geeft. Veel of weinig, klein of groot het maakt niet uit, het blijft leuk om aan een gezamelijk project bezig te zijn.


Dinsdag hebben we weer voor het eerst bee en dan zullen er best wel wat huisjes geproduceerd zijn.
Deze week heb ik ook maar weer eens de siggyupdate van Annelies erbij gepakt om weer wat te ruilen.
Drie van de vier gaven meteen bericht terug en binnen twee dagen  is mijn collectie weer vergroot met drie siggy's.
Dit schattige poesje met kraaloogjes komt van Riekie Tetteroo-Jansen uit Tilburg.


En van Lous Sijpestijn uit Valkoog kreeg ik dit Yin Yang symbool.
Van Jeanneke Wagener uit Dokkum dit mooie rozen hart.


Deze week weer even postzegels halen voor over de grens, want het is toch wel erg leuk om de bijgaande brieven te lezen van mede quilters.


Nu eerst even door het huis wapperen en dan lekker verder met de huizenbouw en kijken wat er allemaal op de blogjes is te bekijken.
In de avonduren probeer ik zoveel mogelijk aan mijn mandjes te quilten, dus er komt weer eelt op de vingertoppen.



11 opmerkingen:

  1. Leuke huisjes heb je gemaakt. Mooie siggies er weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke en ook vrolijke huisjes! Je bent goed bedacht door de siggy dames, fijne dag en wapper ze!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Ria jij ook al besmet zijn leuk, en weer mooie siggys
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke huisjes. Ik moet nog beginnen !
    Mooie siggies heb je ook gekregen.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your houses are wondesrful. So are the siggies. I need to get started on both projects. Thank you for inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie huisjes heb je gebouwd en wat een leuke siggies heb je erbij gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke huisjes Ria, kijk uit naar dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh vrolijk Ria die huisjes. Er wordt stevig gebouwd in den lande.
    Die siggy's blijven ook leuk. Toevallig kreeg ik vandaag ook direct antwoord van 3 van de 4 die ik vroeg. Zo blijven we gezellig bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. juist heel leuk die felle kleuren .

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke huisjes in die frisse kleuren.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige huisjes én siggy's Ria!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen