Pagina's

zaterdag 13 april 2013

Weer eens een normale week.

Het was weer weer een normale werkweek van 39 uur, weer twee uurtjes gespaard voor een vrije zaterdag. En eindelijk hebben vandaag weer zonnebrand artikelen verkocht en het werd tijd ook. Vanmiddag was het eindelijk een beetje lekker buiten.
 Op mijn vrije dinsdag middag kon ik eindelijk goed aan de gang met mijn Seven Sisters, alles was al gesneden voor twee blokken en ik heb er anderhalf in elkaar gestikt. Leuk om te doen  en ik heb de stofjes die ik de week daarvoor had gekocht er voor gebruikt. Het volgende blok is gemaakt van het stofje in het midden en de middelste ster met de stof van de buitenste rand van deze. Dus morgen eerst een poosje de tuin in en dan nog even achter de naaimachine. Er moeten zeven blokken gemaakt worden dus ik ben nog wel even bezig.
Ook heb ik even tijd gemaakt voor het blok van de maand van Marina, ze geeft ze tenslotte niet voor niets uit. En met de mallen van M.M. is het een makkie, even snijden en dan gelijk onder de naaimachine, de eerste drie zijn in ieder geval klaar.

Naast het werk heb ik verder weinig tijd gehad maar voor volgende week staan er wel weer wat leuke dingen op het program. Zo gaan we met zes leden van de bee naar de ledenvergadering  van het gilde in Nijkerk, dus daar maken we een leuke dag van. Het is al jaren geleden dat ik er heen kon maar nu met genoeg personeel kan ik dat soort uitstapjes weer inplannen.

Iedereen weer een zonovergoten week toegewenst en tot ziens.
Groeten van Ria ;0))
  

7 opmerkingen:

  1. Leuk Ria je 7 zusjes en dat blok van de maand is zo wel heel erg leuk met die mooie Kaff Fasset stofjes! Super.
    Ik ga nu lekker naar boven en beginnen met een Farmers Wife Sampler, stond al lang op mijn lijstje, maa sinds Marti heeft uitgevogeld welke mallen je waarvoor nodig hebt.... Tja dan kan ik het toch niet echt laten he? Ben benieuwd naar de andere zusjes.
    Groetjes
    Marina,
    p.s. Ben nog niet verder gegaan van de week door de gezondheid en het gebrek aan een driehoek mal ;-) gelukkig zijn die nu wel weer genoeg op voorraad (kan nog wel die 2 blokken van afgelopen Zaterdag van de demo in elkaar zetten als ik wil!).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je blokjes en mooi je stof lekker fleurig
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blokken heb je gemaakt Ria,vooral die grijze echt heel mooi. Fijne week.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er heel mooi uit.
    Fijne dag, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die sterren. Zó keurig ook. En ik zie een paar vrolijke KF stofjes! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk blok is dat toch altijd, die Seven Sisters, en jouw versie is erg geslaagd. Ik ben benieuwd hoe de ledenvergadering zal zijn, ik ben nog nooit bij zoiets aanwezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen