Pagina's

zaterdag 20 december 2014

Het laatste blogje van 2014.

Dit is het laatste blogje van 2014, en wat een jaar was dit voor mij. Een aaneenschakeling van heel veel nieuwe indrukken. Ik werd 60, en heb heel veel leuke dingen gedaan. Twee mooie vakanties, vooral de reis naar Amerika en het bezoek aan de Amish in Ohio heeft grote indruk op mij gemaakt. Eigenlijk is alles op handwerkgebied, voornamelijk het Quilten, en natuurlijk het Randjesproject geeft mij naast mijn drukke baan heel veel ontspanning. 
Ook onze Quiltbee speelt een grote rol in mijn bestaan, het is fijn als je lief en leed kunt delen en er voor elkaar kunt zijn, en dat zullen wij in 2015 voortzetten want we kunnen niet zonder.

In blogland is het rustig en ik moet zeggen dat ik de laatste weken niet veel aan lezen ben toegekomen. Deze week wordt het ook weer erg druk dus zal ik niet veel te melden hebben. Op het werk zijn we al druk voor de jaarafsluiting wat alles moet wel kloppen op 31 december, 2 januari moeten we balansen en dan ligt er weer een heel nieuw jaar voor ons. En laten we hopen dat we de crisis een beetje onder de knie krijgen.

Maar genoeg teruggekeken. Op de beurs in ste. Marie had ik plastic malletjes gekocht voor hexjes. Een pakje van 35 stuks omdat ik natuurlijk niet wist of ik dit wel leuk vond. Het werkt voor mij fantastisch want ik kan nu niet meer in het karton steken. In Nederland zijn ze helaas niet te koop dus ik moest ze bestellen in Hongarije  (klik).
Binnen een week kwam het binnen keurig verzorgd, en nu kan ik bloemmetjes maken en hoef ik ze niet direct aan elkaar te zetten. Ergens in een la lag nog een zelfgemaakt kartonage doosje in de vorm van een hexje en daar zitten ze nu in, en nu kan ik gaan knippen.
Het project van Annelies van den Berg en Simone de Jong 
RANDJE PER WEEK, was heerlijk om aan te werken. Ik ben bijna helemaal bij, op de gekleurde lap moet ik de twee van vorige week nog maken. Daarna afwerken en ik ga volgend jaar ook weer meedoen, maar dan wel met één lap. Ik wil de dames dan ook heel hartelijk bedanken voor hun initiatief. Op FACEBOOK (klik) zijn inmiddels meer dan 4000 leden op de fb groep.

 Rest mij nog om iedereen hele fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling toe te wensen. En al mijn lezers te bedanken voor hun bezoeken aan mijn blog het afgelopen jaar. En hoop elkaar weer te treffen op deze plek in goede gezondheid in 2015.

Groeten van Ria.
 

7 opmerkingen:

  1. Het is een leuk en gezellig blog om te lezen Ria, ik kom graag even "buurten"
    Voor jou ook fijne kerstdagen en een gelukkig en creatief 2015.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het zal een hele drukke tijd zijn voor jullie en ik neem m'n petje af voor al jouw activiteiten!
    Hele fijn dagen en geniet maar even van de rust, en een creatief en gezond 2015!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt Ria, in blogland is het ook erg rustig momenteel, iedereen is ongetwijfeld druk met andere zaken. Ik werk nog 2 dagen dit jaar en ben daarna vrij, dus ik kijk uit naar een heerlijke 1,5 week vrij met veel quilttijd :-) Ik wens jou uiteraard ook hele fijne dagen toe, geniet er van, en rust lekker uit op de dagen dat het kan. En dat 2015 maar weer een creatief jaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Ria wat zijn die randjeslappen mooi! Wat een werk heb je daar aan. Maar ik kan me voorstellen dat het een heerlijke ontspanning voor je is, naast je drukke baan.
    En ook zo heerlijk dat je zo kan genieten van je Bee. Dat is ook altijd duidelijk te merken in je logjes. Het is een zegen als je zo'n kring van vriendinnen om je heen hebt.
    Jij ook hele fijne kerstdagen met warmte en gezelligheid en natuurlijk alle goeds voor het komende jaar. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat laat je veel moois zien. Prachtig gewoon. Ik wens jouw hele fijne en gezellige Kerstdagen en een goed en gezond 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit

    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen